Podsumowanie listopada - Zlodziejka Ksiazek

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Podsumowanie listopada


Lubię listopad. Może nie było tak zawsze i może wciąż nie jest to mój ulubiony miesiąc w roku (bo z przepięknym majem, czy lipcem i sierpniem przegrywa jeszcze w przedbiegach), ale naprawdę zapałałam do niego sympatią. Jest coś ujmującego i cudownego w tej leniwej atmosferze, którą nam proponuje i naprawdę dziwię się sobie, że wcześniej tego nie dostrzegałam. Niestety, listopad nie przyniósł ze sobą żadnej wielkiej miłości (ani tej zwykłej, ani nawet książkowej) i najlepszy tytuł na tle innych miesięcy niekoniecznie zasługuje na taki tytuł, ale nie było też powieści zupełnie złej. Po prostu - przeważały tytuły dobre - tylko tyle i aż tyle. Nie przedłużając jednak.

PRZECZYTANE:

Wigilia Wszystkich Świętych, Agatha Christie ★★
Cukiernia pod Amorem. Cieślakowie, Małgorzata Gutowska - Adamczyk ★★½
Na spokojnych wodach, Viveca Sten ★★½
Mężczyzna, który się uśmiechał, Henning Mankell ★★
Ominąć Paryż, Małgorzata Warda ★★
Dziesięć płytkich oddechów, K. A. Tucker ★★½
E. E., Olga Tokarczuk ★★
To nie jest kraj dla starych ludzi, Cormac McCarthy ★★

STATYSTYKI LISTOPADOWE:

Przeczytane: 8
Strony: 2 706
Ocena: 4,00

KSIĄŻKA MIESIĄCA:




STATYSTYKI ROCZNE:

Przeczytane: 114
Strony: 43 026
Ocena: 3,94
RECENZJE:


POSTY:


  • Moje życie studenckie wciąż upływa w spokojnym wręcz leniwym rytmie. Wszyscy przejmują się jakimiś egzaminami, kolokwiami, a ja wciąż w praktyce nie poznałam znaczenia tych słów. Jednak się nie skarżę, wręcz przeciwnie - oby jak najdłużej!
  • Z racji tego, że nie mam porażającej ilości obowiązków zabrałam się za nadrabianie serialowych zaległości. Obecnie głównie są to odcinki Chirurgów i New girl ale na ten temat nie zamierzam się rozpisywać bo szykuje się post z oglądanymi prze mnie serialami. Możecie sie go spodziewać już w grudniu ;)
  • W listopadzie, chociaż wydaje mi sie, ze było to znacznie wcześniej, zachwycałam się również polskim filmem - Bogowie. Jeśli jeszcze ktoś go nie widział - koniecznie należy nadrobić. Można nakręcić mądry, polski film biograficzny nie będący równocześnie laurką? Można.
  • Jak wspominałam przy okazji gdzieś na twitterze - w listopadzie zachwycałam sie głosem Eda Sheerana. Coś pięknego <3