Podsumowanie sierpnia - Zlodziejka Ksiazek

czwartek, 18 września 2014

Podsumowanie sierpnia


Czuję się trochę głupio bo obiecałam Wam brak zastoju na Złodziejce książek, a tymczasem ostatnim razem odzywałam się do Was 22 sierpnia. Tym razem jednak, mam naprawdę dobre wyjaśnienie! Zawsze wiedziałam, że nie mam szczególnego szczęścia jeśli chodzi o sprzęty, ale tym razem rzeczywistość przerosła moje wyobrażenia. Wyobraźcie sobie, że w przeciągu tak krótkiego czasu mój kochany staruszek  laptop trzy razy musiał zostać oddany do naprawy! Trzy razy w przeciągu niecałego miesiąca! Miejmy jednak nadzieję, że teraz już wszystko będzie dobrze.

A taki urlop od komputera dobrze mi zrobił. 
PRZECZYTANE:
1Q84 tom 2, Haruki Murakami
 ★★½
Cień wiatru, Carlos Ruiz Zafon ★★
Ty jesteś moje imię,Katarzyna Zyskowska-Ignaciak ★★
Ponieważ Cię kocham, Guillaume Musso ★★½ 
Droga, Cormac McCarthy ★★½  
Bez pożegnania, Harlan Coben ★★
 Czekolada, Joanne Harris ★★½ 
Lśnienie, Stephen King ★★  
Zagadki przeszłości, Kate Attkinson ★★½
 Gra anioła, Carlos Ruiz Zafon  ★★½
Milaczek, Magdalena Witkiewicz  ★★
 Kilka dni z życia Alice, Liane Moriarty  ★★½
Jedna chwila, Sarah Rayner ★★½
 Mapa miłości, Ahdaf Soueif  ★★

STATYSTYKI SIERPNIOWE:

Przeczytane: 14
Strony: 5 878
Ocena: 4,04

KSIĄŻKA MIESIĄCA:



STATYSTYKI ROCZNE:

Przeczytane: 82
Strony: 28 427
Ocena: 4,01
RECENZJE:




POSTY:




W PRAWDZIWYM ŻYCIU:

  • Tak jak już wspomniałam cierpiałam na chroniczny brak komputera pod ręką. Początkowo było ciężko - bo przecież chciałam pisać, pisać i pisać! - ale potem to doceniłam! 
  • Spędziłam parę niezwykle przyjemnych dni na wsi - w ciszy i spokoju. Może i jestem typową "miejską" dziewczyną, która nie wyobraża sobie życia z dala od wszelkiego rodzaju galerii, kawiarni itp. ale uwielbiam ten okres czasu w którym mogę od tego wszystkiego na chwilę odpocząć
  • Wróciłam do Wrocławia - po raz drugi w tym roku. I  utwierdziłam się w przekonaniu, że jest to jedyne miasto w Polsce - prócz Krakowa, który zawsze będzie na pierwszym miejscu! - w którym mogłabym mieszkać. Piękne, z mnóstwem urokliwych miejsc i sympatycznymi ludźmi - jeśli jeszcze nie byliście, serdecznie polecam!