May Wrap up - Zlodziejka Ksiazek

poniedziałek, 9 czerwca 2014

May Wrap up


Cóż, Kala doszła ostatnio do zaskakujących  wniosków, mianowicie, że podsumowania powinny być jasne, przejrzyste i zawierać wszystko co działo się najważniejszego w danym miesiące (zebrane w pigułce). Dokonała małego, szybkiego research-u na blogach i znalazła idealny typ podsumowań dla siebie. (Brawa mile widziane) Dzięki temu nie tylko będziecie mogli nadrobić wszelkie przegapione w danym okresie posty, ale również zobaczyć co czytałam  w danym miesiącu i dać mi znać w komentarzu recenzje, których z pozycji chcielibyście przeczytać najchętniej. Mam nadzieję, że ten typ podsumowań przypadnie Wam do gustu i że pozostanie na blogu na dłużej.
PRZECZYTANE:

Maybe Someday, Colleen Hoover ★★★★
Prezent od Tiffany'ego, Melissa Hill ★★★★
Złodziej dusz, Aneta Jadowska ★★
Spójrz mi w oczy, Lisa Scottoline ★★★★
Amy&Roger's Epic detour, Morgan Matson ★★★★
Zostań przy mnie, Harlan Coben ★★★★
Szansa na życie, Diane Chamberlain ★★★★
Rok, który wszystko zmienił, Georgia Bockoven ★★★★½

STATYSTYKI MAJOWE:

Przeczytane: 8
Strony: 3 477
Ocena: 4,31

KSIĄŻKA MIESIĄCA:



STATYSTYKI ROCZNE:

Przeczytane: 35
Strony: 11 546
Ocena: 3,82

RECENZJE:

POSTY:

W PRAWDZIWYM ŻYCIU:
  • Po raz pierwszy w całym swoim życiu odwiedziłam Wrocław (naprawdę). I chociaż żadne miasto nie dorówna urodą mojemu ukochanemu Krakowowi, Wrocław zdecydowanie posiada swój własny niewątpliwy urok i atmosferę.
  • Jakimś cudem (wciąż nie potrafię wyjść z podziwu jak) przeżyłam matury. Jak poszły? Cóż, przekonamy się pod koniec czerwca.
  • Dzięki mojej kochanej pannie M. miałam okazję być na tegorocznych Czyżynaliach. Cieszę się, że udało jej się mnie jakoś przekonać bo było absolutnie FAN-TA-STY-CZNIE
  • Jako, że skończyłam matury i rozpoczęłam wakacje po raz kolejny dałam się wciągnąć w serialowe szaleństwo.  Nadrobiłam zaległości z "Beuaty and the best" i zaczęłam oglądać "Reign", które również pokochałam SPOILER!SPOILER!chociaż po tym co Francis i Mary zrobili biednemu Bashowi odechciało mi się oglądać kolejnych odcinkówSPOILER!SPOILER!