Happy Birthday! czyli drugie urodziny bloga - Zlodziejka Ksiazek

środa, 8 maja 2013

Happy Birthday! czyli drugie urodziny bloga


Wspominałam już chyba niejednokrotnie, że maj jest dla mnie naprawdę ważnym miesiącem. Po pierwsze, jest to miesiąc moich urodzin. A ten rok jest pod tym względem szczególny, gdyż swoją osiemnastką wkroczyłam w okres pełnoletności. Po drugie, możliwe, że nawet ważniejsze, maj to miesiąc w którym równe dwa lata temu założyłam bloga. Tak Moi Drodzy, samej trudno mi w to uwierzyć ale ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK dziś, 8 maja, obchodzi drugą rocznicę swojego powstania.

Nie chcę zanudzać Was tutaj zbędnymi statystykami czy informacjami.Z tego miejsca chciałabym jednak gorąco Wam podziękować za te dwa, owocne lata "pracy". Za każdy Wasz komentarz, mail czy rozmowę. Za każdy komplement czy wyraz uznania. Za to, że dawaliście mi mobilizację by Zlodziejkaksiazek   wciąż istniała i jeszcze bardziej się rozwijała.

Czego mogę życzyć sobie, i mam nadzieję, także Wam? Chciałabym aby  ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK przetrwała kolejne lata, aby tworzenie bloga wciąż sprawiało mi tyle samo przyjemności i żebyście wciąż pozostawali obok.

Wznieśmy wirtualny toast za Złodziejkę książek ;)