środa, 27 marca 2013

Stosik marcowy

Wiosna co prawda wciąż nie pozwala nam się cieszyć swoją obecnością, ale doczekaliśmy się przynajmniej świąt. Po wielu tygodniach ciężkiej harówki nareszcie mogę odetchnąć i odpocząć z książką w dłoniach. Nawet fakt, że, póki co, rolę owego umilacza musi przyjąć "Lalka" nie jest w stanie zepsuć mego wyśmienitego humoru ;)

Wielkimi krokami zbliża się również moja osiemnastka. I choć lubię mój "siedemnastkowy status", nie mogę się doczekać 4 maja. I nie, wcale nie chodzi o to że wreszcie będę pełnoletnia. Po prostu ktoś - tak, dokładnie Moniczko to do Ciebie - szykuje dla mnie ponoć  jakiś wystrzałowy prezent, a ja, jak to ja, nie mogę się doczekać by dowiedzieć się co to takiego.

Czas jednak na gością specjalnego czyli stos.

Stosik lewy (od dołu):

1. Krąg - Mats Strandberg i Sara B. Elfgren -  od wyd. Czarna Owca. Recenzje tej powieści mieliście już okazje przeczytać (o, tutaj ) i wiecie że byłam naprawdę zachwycona lekturą.
2. Portret pani Charbuqoue. Asystentka pisarza fantasy - Jefferey Ford  - od wyd. MAG. Moje pierwsze spotkanie z serią Uczta Wyobraźni i od razu strzał w dziesiątkę. Więcej dowiecie sie jednak wkrótce z recenzji.
3. Atlas chmur - - David Mitchell - zakup własny. Miałam nie kupować. Naprawdę. Ale jak zobaczyłam, że nakład się wyczerpuje, nie potrafiłam się powstrzymać
4. Mroczna toń - Tricia Rayburn - od. grupy wydawniczej Publicat. Mam sentyment do poprzednich części. Oby ta utrzymała pozom.
5. Prawo krwi - Tess Gerritsen - od wyd. Mira. Długo oczekiwana. Po poprzednich powieściach pani Gerritsen, które miałam okazje czytać jestem jak najbardziej dobrej myśli. .
6. Ukarać  zbrodnie - Erica Spindler - od wyd. Mira. Nadszedł czas by wreszcie spotkać się z chwaloną przez blogerów autorką. Obym i ja dołączyła do grona wielbicieli!

Stosik prawy (od dołu):

1. Szklany zamek - Jeanette Walls - od wyd. Remi. Że tak powiem pozycja  niespodzianka. Zupełnie nie mam pojęcia czego mogę sie spodziewać.
2. Przebudzenie - Kate Kerrigan - od grupy wydawniczej Publicat. Zaintrygował mnie opis a i okłądka odegrała tutaj swoją rolę. Zobaczymy co z tego wyniknie.
3. [geim] - Anders de la Motte - od wyd. Czarna Owca. Coś zupełnie innego. Oryginalnego, ciekawego. Z dużym, choć niezupełnie rozwiniętym, potencjałem. Recenzja się pisze.
4. Abel i Kain - Karolina Kwiatkowska - od wyd. Novae Res. Jestem ogromnie ciekawa co też takiego tkwi w tej powieści. Mam nadzieję, że sie nie zawiodę.
5. Pozłącany róg - Doda Około-Kułak - od wyd. Novae Res. Lubię powieści z historią w tle. Tak samo jak i sagi. Wiele sobie obiecuję po tym tytule.
6. Sekretne życie Jóżefiny - Carolly Erickson - od grupy wydawniczej Publicat. Napoleon Bonaparte - ta osoba mówi sama za siebie. Ciekawe czy beletryzowane powieści historyczne autorki innej niż Philippa Gregory przypadną mi do gustu.

28 komentarzy:

  1. Geim bardzo dobrze mnie się czytało, czekam na dwie pozostałe części. Miłej lektury reszty książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na "Prawo krwi" mam wielką ochotę. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stos! Zazdroszczę książek z Uczty Wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa, "Atlas chmur"!!! Ja też chcę!:)
    A do tego "Portret pani Charbuqoue..." - zazdroszczę:)
    Śliczne stosy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, parę książek z Twojego stosiku chętnie widziałabym na swoim regale ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość książek z twojego stosu sama chciałabym przeczytać, dlatego czekam na recenzje. Miłego czytania :)

    P. S. Też nie mogę się doczekać swojej osiemnastki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny stos, aż nie wiem, co chciałabym Ci zabrać najbardziej. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. O [geim] czytałam kilka pozytywnych recenzji i o Mrocznej toi też, więc jestem pewna, że kiedyś je przeczytam. Stos świetny, życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie tylko Ty cieszysz się wolnym ;)
    zazdroszczę "Kręgu" i "Atlasu chmur" :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik! Życzę miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lewy stosik zdecydowanie lepszy.

    "Miałam nie kupować. Naprawdę. Ale jak zobaczyłam, że nakład się wyczerpuje, nie potrafiłam się powstrzymać"

    hah, to już pod uzależnienie podchodzi!

    btw. małe pytanko - kiedyś na blogspotach jak się klikało na zdjęcie, to wyskakiwało w tej samej karcie (przykrywając ją) z miniaturkami na dole, a teraz zauważyłem, że samo się wyświetla w nowej karcie. też tak macie, czy tylko u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny stosik. Życzę miłego czytania.
    Kurczę, "Lalka" to był dla mnie koszmar. Widocznie nie lubię powieści typowo realistycznych :) Teraz przyszło mi zmierzyć się z "Potopem".
    Z tego co piszesz o urodzinach wynika, że jesteśmy z tego samego rocznika :) Tyle, że ja jestem ze stycznia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe pozycje w stosikach :))
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne książki. Szczególnie zazdroszczę "Atlasu chmur"!

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe tytuły, na kilka z nich mam chrapkę :) przyjemnego poznawania treści :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej zazdroszczę Kręgu i Atlasu chmur - wyczerpujący się nakład, dobry pretekst! :P Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny stos, podobnie jak Elen, zazdroszczę Kręgu i Atlasu chmur :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stos! Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny stos, naprawdę. ;]
    "Abla i Kaina" również dostałam od wydawnictwa i powoli zabieram się za czytanie, więc jestem ciekawa też Twojej recenzji tej książki, na którą będę czekać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Krąg muszę koniecznie nabyć....:) Gratuluję nabytków i miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale skarby *.* Tylko pozazdrościć ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdobycze!
    Sama chętnie kupiłabym "Prawo Krwi" i "Ukarać zbrodnię", jednak tę książkę Ericki Spindler już czytałam jakiś czas temu. Widzę, że będzie, co czytać przez następne dni.
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stosik! Zazdroszczę Ci "Kręgu" i czekam na recenzję "Atlasu chmur". (:

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeee, ale świetne książki! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam te same książki do przeczytania od Wydawnictwa Mira, co Ty ;)

    Fajny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne nabytki, zazdroszczę troszkę i oczywiście życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Krąg" jeszcze przede mną, jestem go bardzo ciekawa od dłuższego czasu :D O niektórych książkach wcześniej nie czytałam, ale poszukam o nich co nieco :D

    recenzentka-carrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdobycze :D Mi się nie podoba to wydanie Atlasu Chmur, choć samej książki jestem bardzo ciekawa. :)
    Czekam na opinię [geim]. Niedawno czytałam i po kilku słowach, widzę, że mamy podobne wrażenia. :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala