Konkurs - "Dotyk Gwen Frost" - Zlodziejka Ksiazek

środa, 10 października 2012

Konkurs - "Dotyk Gwen Frost"

Moi  Drodzy! ostatnio mam szczęście do tego, iż wydawcy wysyłają do mnie po dwa egzemplarze książek. Ostatnio takowa sytuacja miała miejsce dzięki wydawnictwu Replika, tym razem - Dreams. Omyłkowo otrzymałam dwa egzemplarze wydanego ostatnio "Dotyku Gwen Frost" i za porozumieniem z wydawcą uzgodniłam, że jeden z nich powędruje dla kogoś  z Was. 

Ostatnio musieliście wykazać się talentem i oryginalnością, tym razem, zainspirowana mitologiczną tematyką powieści, postanowiłam, że to fatum, a więc przeznaczenie zadecyduje do kogo powędruje egzemplarz.  

Regulamin:

 1. Organizatorem konkursu jestem ja autorka bloga zlodziejkaksiazek.blogspot.com oraz w sposób pośredni wydawnictwo Dreams
2. Konkurs obowiązuje od dnia dzisiejszego czyli 10 października do 1 listopada do godz. 23.59
3. Zasady konkursu:
 a) W wyznaczonym terminie (podanym w punkcie drugim) należy wyrazić w komentarzu chęć  otrzymania nowego egzemplarza powieści "Dotyk Gwen Frost" (wewnątrz którego znajduje się jednak pieczątka "egzemplarz nie do sprzedaży"). Wystarczy krótkie ale treściwe "Zgłaszam się!". W komentarzu musi znajdować się również mail kontaktowy
b) Bardzo prosiłabym o umieszczenie na własnym blogu banerka informującego o konkursie podlinkowanego do tego postu.
c) W konkursie mogą brać udział osoby nie posiadające bloga
 d) W konkursie mogą brać udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski!
 4. Zwycięzcę wybierze fatum, którego narzędziem będzie moja skromna osóbka a właściwe moja rączka. Moja kochana siostrzyczka Mona autorka bloga monacosmetics.blogspot.com będzie czuwać czy aby na pewno nie oszukuję! Zwycięzca zostanie ogłoszony prawdopodobnie 3 listopada, ale zastrzegam sobie prawo do zmiany owego terminu o plus/minus dwa dni
5. Tak jak już wspomniałam "walczymy" o jeden egzemplarz "Dotyku Gwen Frost", którego wartość wynosi 34,90 zł. Nagrodę w sposób pośredni ufundowało wydawnictwo Dreams
6. Zwycięzca będzie miał dwa dni na przysłanie swojego adresu. Jeżeli wszystko przebiegnie zgodnie z planem, paczka zostanie wysłana około 6 listopada.
7. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie maila na adres kala.suder@gmail.com


Powodzenia!